بیوگرافی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
بچه ها ی باحال بیان تو )امید ریگی پناه میرجاوه)
عمومی آموزشی برای بچه های باحال




 با سلام

اینجانب امید ریگی پناه میرجاوه مهندس کامپیوتر میباشم 

 
 

 من در زمینه های زیر فعالیت مبکنم:
 

.آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشزفته

 

 

 

 . آموزش حسابداری  آموزش دروس ریاضی

.انجام امور اداری و دفتری برای شرکتها و ادارات

 . انجام خدمات خرید و انجام امور منزل  

.قبول سرویس مدارس و اداره جات و دانشگاه

.انجام خدمات کامپیوتری در اسرع وقت
 

و............

. اینجانب یک تقاضا هم دارم و آن هم دعوت به همکاری از دوستان:

 

 

 

 . از دوستانی که در زمینه های ذکرشده به هر شکل میتوانند به من کمک وهمکاری کنند تقاضا دارم با من تماس یگیرند با با ابمبل من در ارتباط باشند.

 تلفن:09156409040

 

 ایمیل:kavirkhodro@yahoo.com

 

با کمال تشکر و سپاس امید ریگی پناه



نظرات شما عزیزان:

امیرضاشاهزایی
ساعت20:29---29 ارديبهشت 1392
خوب بود امید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: